...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, February 16, 2015

Belajar buat bunga atas kek..ala2 taman gitew


 Ini hasil pergi kelas buat bunga semalam...
kelas personal...santai sangat
siap breakfast, lunch, tea time, dinner...complete!!!
eh..kau pegi belajar ke makan nih???
 untunglah member kepada member yang ngajo...heeeee
suka hati buat macam rumah sendiri

semalam ibuDarwisy dengan bespren pegi blajo bunga...
kat tepi IOI mall...baru kutahu kat celah-celah tu ada rumah rupanya

syukur kepada Allah...
banyak sangat ilmu baru yang dapat

kesemuanya 6 jenis bunga 
tapi kat atas kek tu ada 5 jenis je 

susah ke nak buat bunga???
jawapannya senang...
hoi belagaknyee....
senang la kalau tangan tak keras macam ibuDarwisy...heeeeeeeeee

bunga paling susah yang kaler putih & puple
ibuDarwisy kena ulang banyak kali buat
sebab tangan asyik terbukak macam nak buat ros, cikgu kata

kesimpulannya, kena banyak praktis lagi
pegi kelas untuk dapatkan asas & tips sahaja
selebihnya kena usaha sendiri
kena rajin buat homework
sape yang bagi hoemwork?
diri sendiri laa...mane ade cikgu nak bagi...haha..(lawak kurang pandai!)


semoga ibuDarwisy terus rajin...

haa...dah boleh tempah lah kalau teringin nak kek macam dalam taman niiii..

wassap 0133250140

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Click!!!Intersting...........!!!