...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, January 16, 2015

Kek Choc Indulgence



Happy benor rasenye tengok kek span ni...
verlagak la nak tayang sini kan...hehe
takde lah...gumbira sangat sebab sebelum ni banyaakkkk kali buat kek span asyik tak menjadi...
habis segala doa baca...tapi bila keluarkan dari oven...stress!!
alhamdulillah, kali ni menjadi...

resepi & tips semua ambik kat blog masam manis ("tqvm...kak ita")

 bak kata kak ita..."gebu dan memantul-mantul"


 Kek choc indulgence ni ibuDarwisy ambil resepi dari blog yg sama jugak... (",)

beruntung la ada ramai blogger masakan yang boleh dirujuk...
semoga Allah sahaja yang dapat membalas segala kebaikan mereka...
& bertambah murah lah rezeki mereka...aamiiin


No comments:

Click!!!Intersting...........!!!