...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, May 9, 2014

Kek kat IKEA_Almondy_Tarta_Daim&White_cita-cita tak kesampaian lagi

Oiiiiii...panjang & terperincinnye tajuk kau!

Kenapa la langsung tidak menyedari kehadirannya di IKEA...
Kek Daim ni...memang belum sempat rasa lagi..
Tapi memang bercita2 sangat nak buat...
Resepi pun tak jumpa...jenuh aku gugel...yang ade resepi kek cheese bubuh Daim  & memang nampak mcm tak sama je teksturnya


bulan lepas aku pegi IKEA, takde pun kek Almondy Daim tu...
geram punye pasal aku beli jugak kek kat bwh ni...

almondy versi white choc...
memang sedap habaq kat hangpa...

& masa mkn kek ni...aku terbayang2kan kek Daim...mesti lagi sedap kan...




Dah dua kali aku pesan orang beli coklat Daim ni...tapi cita2 nak buat kek Daim x juga kesampaian...
Sape yang taw resepinya...
 sudi2 lah share yer... huhu


Coklat Daim ni dah nak abis dah...
aku sorok dalam handbag..
kejam kan...
bukan kedekut...
tapi nak simpan utk kek Daim...
 nampaknya dah tinggal brp bijik je ni...
laki aku pun dah marah...
"kau kedekut sangat kan...nak sorok ngan anak la tu...bersemut la handbag ko tu"
tersentap mak! hukhukhuk

No comments:

Click!!!Intersting...........!!!