...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, May 9, 2014

Berjinak-jinak dengan fondant...

Fondant bukanlah binatang yang perlu dijinakkan ye...hehe

Silalah kamu orang tgok...IbuDarwisy baru blajo nak guna fondant...
permulaan ni blaja buat huruf...

bagi ibudawisy, memang kena ade modal lebih sikit la nak beli segala peralatan...
harga pun blh tahan...
lagi nak kena ade byk style...kalau tak mcm bosan je...

fondant ni beli yang dah siap...balik rumah kena uli2 lagi kalau tak memang melekit-lekit
beli kaler putih, nanti senang la nak taruk kaler ape pun...








 ni masa birthday mak aritu...
1st time la buat ni...

kalau fondant penuh cam ni memang kosnya tinggi sikit la...
nak buat pun memang ambil masa 

bunga tu beli yang dah siap...




No comments:

Click!!!Intersting...........!!!