...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, March 14, 2014

Darwisy & Cikgu BESAR

Dah lama tak update tentang hero kecik ni...

Semenjak dah bersekolah...
Ibunya dah jadi macam cikgu besar...
terpekik2 kekadang tu...

buat la apa pun...
Darwisy tetap cool...macam orang takde perasaan...
lagi bertambah geram la cikgu besar ni...

awal2 dulu..asal nak buat homework..
kejap2 nak minum air...
penat sangat kot...atau nak psiko je...

tapi dah 2 3 bulan ni...ok dah...
kadang2 je... nak take 5...
baring2 jap...main2 jap...
tapi pastu die sambung blk homework...

IbuDarwisy memang kena kuat semangat...yeahhhh!!!!

 contoh adalah seperti kejadian seperti gambar di bawah...

nak suruh die tulis jawi atau cacing kerawit ni

condong!!!!   leper!jangan bulat..!!!!
tegak je...ha!kaki tu panjang sikit....
tolaaakkkk naik atas....turuuunnn...naik sikit...ekor bulat macam mangkuk....
ekor pendek...jangan panjang sangaaatt!!!

hah...gitu....

hover kan aku....

mau tak...pukul 10.00pm baru die ade mood nak tulis...
mood cikgu besar time tu...nak tidoooo...





semoga segala ilmu yang diperoleh akan dimanfaatkan dalam hidupnya
~sayang sangat aiihhh...~
rindu pulak tengok muka hero kecikku ini... (",)

1 comment:

Bitt (doubeIS) said...

tulisan dia bagus lagi tau dari anak saya yg sulong tu akekekeke

Click!!!Intersting...........!!!