...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, December 24, 2013

Darwisy...

Tak berapa hari lagi, Darwisy dah nak ke sekolah...
Excited jugak ler ibunye ni...pengalaman pertama kan...

Darwisy, jangan jadi 'abang besar' kat sekolah nanti sudah laa...


memang badan Darwisy agak besar...lebar...mungkin tinggi kot...macam dah 7 thn...ade jugak yang cakap mcm tu....
ni pun bila banding ngan sepupu yg sebaya dengan dia...
tapi kalau banding ngan anak Pak Arab, memang kecil je Darwisy ni kot...

dari pengamatan IbuDarwisy, kalau nak protect diri tu dah o.k...InsyaAllah...
cuma risau ade yang tak tahan gurauan die...sebab penangan boboboi lain macam sikit....anak lelaki banyaknye macam tu la kan...lasak...
pepun memang aku sentiasa bagitaw die...jangan gurau kuat2 sangat....


terutama budak pompuan...diorang lembut...tak tahan sakit...
lagipun tataw kan macam mana kawan2nya nanti...semoga dipermudahkan Cikgu2 kat tadika nanti untuk disiplinkan anak2 kat sana...
lain budak lain ragamnya...boleh pening kepala Cikgu...



tapi...Darwisy ni kadang2 'dalam hati ada taman' jugak...
nampak sekarang ni die jenis yang mudah kesian...pandai ambik ati...penyayang...& ofkos banyak giler bertanya

dan...pengkritik tegar kek2 yang aku buat...tapi Darwisy memang tak suka makan semua kek yang aku buat...kecuali menjilat baki ganache coklat...

ini order ujung minggu lepas...(syukur kpd Allah...)





No comments:

Click!!!Intersting...........!!!