...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, November 4, 2013

How did I bake the colourful cake???

Salam Maal Hijrah... (",)

Pasti ramai yang bercuti hari ni...ada jugak yang mengambil kesempatan balik kampung..dah dapat cuti lama ni...banyak la aktiviti yang nak dibuat...

Hari ni jalan raya aku yang punya laa...sampai ofis pun awal dari biasa...

Semalam cuti...patutnya hari ini aku menjual di pantri ofis aku ni...bila difikirkan balik, mesti ramai yang cuti jadi aku batalkan je niat nak membaking malam tadi... 

Dikesempatan rajin menaip di blog hari ni...aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada rakan-rakan ofis yang bagi sokongan kepada aku tak kira lah yang bagi semangat, yang sudi membeli kek2 aku, yang beri komen membina untuk aku terus perbaiki segala kelemahan aku..dll juga...TERIMA KASIH..semoga Allah swt merahmati korang semua!


Ini sebahagian daripada kek2 yang aku jual bulan lepas...


nak bercerita sikit pasal kek rainbow karamel kat atas nih...
memang menjadi kegilaan bagi orang2 yg suka benor ngan karamel...rasa2nya aku memang boleh hadap sensorang je sebijik kek ni...(melantak ke hape ni...)

bagi yang bertanya; How did I bake the colourful cake???
bolehlah ke blog pujaan hatiku... di sana nanti...mesti lebih banyak lagi ilmu yang akan korang dapat...
selain tu, boleh jugak singgah ke blog idaman hatiku...
 
terima kasih daun keladi... Kak Ita, Kak Zu...& blogger2 masakan lain yang menjadi rujukan

hanya Allah sahaja yang dapat membalas kebaikan insan2 yang sudi berkongsi ilmu mereka yang tak ternilai itu~~

kadang2 terasa pelik juga bila ada yang cakap; "resepi aku...sorry la nak bagi kat orang...kalau aku bagitaw pun bukan A - Z...eee mane blh...x blh cari mkan la aku..."

wow...hebatkan orang macam ini...
tapi kalau korang tanya aku...nah...aku bagi link je...sebab memang 100% aku copy paste and follow sebijik2...cuma durhaka sikit2 tu ada la...
walaupun follow sebijik2...tapi kejadian kek aku takde la sebijik2 mcm tu...

Alhamdulillah
Jazakallahu Khairan Kasira



notakakiku1: bila la nak pegi nuntut ilmu kat sifu ni...
notakakiku2: tajuk kemain omputihnye...haha..mahap ler...aku pandai bahasa melayu je... (",)

7 comments:

Nana said...

xpenah mkn kek karamel

Nana said...

Nana...kek ni lembut je bila lalu kat tekak neh...tak muak...cubalah nanti:)

Chekgu Azrine said...

Salam perkenalan

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Moga bisnes terus sukses!.
Kalau Nana jiran sebelah rumah saya, saya dah order dah kek tu!.

Nana said...

Chekgu Azrine, salam kenal...

Miss Mirror..insyaAllah..aamiiin...
:D

cikpuanhady said...

wahh.. nampak sedap.. saya tak pernah try lagi kek karamel..huhu..

Nana said...

mesti cuba ni...hehe

Click!!!Intersting...........!!!