...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, November 28, 2013

cont'd : How did I bake the colourful cake???

ini kire n3 bersambung...How did I bake the colourful cake?

tapi dalam n3 tu aku cuma bagi link je kan...
tapi kali ni...aku rajin sikit...

1st sekali kenalah khatam resepi dulu...
ni cuma nak bagitaw cara aku buat layer kalerpul tu je...

ini karamel (telur, susu, gula & esen venilla)


ok, sekarang tengok yer...tepung akan terapung kat atas karamel
jadi, takyah risau...sudulah tepung tu dengan senang hati...



pastu buh warna lain pulak...


ikut la korang nak buh berapa kaler pun...
tapi yang ni macam tak berapa nak jadi...
yang sebetulnya boleh tengok sini...jangan terkena sumpahan sudah...




dan hasilnya adalah begini selepas ditelangkupkan



berminat nak order...call/sms 0133250140

-sekian-

2 comments:

IntaNBerliaN said...

wah gini upenye.. lenkali nak try la... tp xtau la bila nk rajin tu.. hihii

Zoe said...

I like your colourful cake. Very cheerful and nice!

Click!!!Intersting...........!!!