...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, July 12, 2013

Jerebu

Saat jerebu melanda baru-baru ni, semua org risau...
Risau dapat sakit...
Jadi, topeng muka terlaris sekejap...


nasib la Darwisy tak byk citer bila suruh pakai mende alah tu
tapi masuk hari ke-3 kena pakai...mulalah bosan
"Darwisy tak takut la asap tu"
ha..itu ayat die sebab takmo pakai topeng tu

semakin hari asap semakin tebal, hati memang tak senang
semua orang pun berdoa mintak hujan turun
akhirnya turun jugak hujan
Allah Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

 rasa terharu bila dapat tengok matahari & awan...

 





 alhamdulillah~

tapi akibat jerebu tu...sekarang aku masih belum sihat lagi
teringat masa asap menebal aritu, aku semput sekejap
2 3 hari selepas tu, selsema
makan ubat, ingat dah baik
pagi senin aritu, bila bangun tetiba suara hilang pulak...

 doktor cakap, jerebu ade sikit2 kat KL ni
entah...tak perasan pun

Doktor bagi ubat memang kasi tido mampus la...
bangun pagi pun masih tersisa rasa mengantok 
bukan sikit2...tapi mengantok giler...
sampai terlelap masa drive
dah tu bergesal pulak ngan BMW
nasib baik la tuan BMW tu tak mntak gantirugi...

tapi hari ni segar sikit bila bangun tadi...
siapkan sahur pun takde la bingai2 je kepala ni...

 notakakiku : Salam Ramadhan Al-Mubarak (",)


3 comments:

Mrs. Amad said...

darwisy ni len mcm bijak nye..takleh tahan ayat die..hahahaha...

ashra said...

lahai.kuat btol ubt selsema tu smpi tsisa.mesti bdebarkan da tlanggar bmw.hehe.papepun hati2 drive k

Nana said...

Mrs. Amad, hahaha...budak zaman skrg...

ash, aah berdebar gler...dah terbyg bartus la duit die mntak ganti rugi...
tq ash...ingtkan saya..

Click!!!Intersting...........!!!