...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, June 10, 2013

Pintu Rahim

Anak : Ibu dah basuh telur?
Ibu : Dah...
Anak : Kenapa kena basuh telur ?
Ibu : Sebab telur tu kotor...keluar dari **nt*t ayam...
Anak : ooo...mase Darwisy dulu keluar ikut **nt*t ibu ke ?
Ibu : Hehe...bukan...Darwisy keluar ikut pintu rahim...dalam niii ade satu pintu..bila dah sampai masa...Darwisy akan keluar ikut pintu tu...
Anak : Mana...? mana pintu tu...? Darwisy nak tengok...?
Ibu : (ketawa) Oooo...tak boleh tengok...itu rahsia Allah...
Anak : Takpe...nanti Darwisy cucuk ngan garfu perut ibu...nak tengok pintu tu...lepas tu Darwisy skru la balik pintu tu...
Ibu ; (ketawa)

*tak sangka dengan soalan yang aku highlight tu...

6 comments:

Mrs. Amad said...

hahahah..cute je..pangai cam mayra.depan org sopan,senyap..blkg oraangggg..hurrmmm...bijak..

ashra said...

haha.sgt chumel darwisy

suka jwpn rin,rahsia allah :) nice.

Nana said...

Mrs Amad...depan org mmg sopan...kat rumah suara die paling kuat...

Nana said...

ash, tataw nak jawap apa dah...tu je yg terlintas....hehe

watyz said...

hahaha... kadang2 pertanyaan budak2 ni luar jangkaan n x tercapai dek akal kite nak menjawab nye...

Nana said...

budak2 zaman skrg mmg jauh berbeza ngan zaman kita budak2 dulu...

Click!!!Intersting...........!!!