...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, May 8, 2013

dasar penakut

sekarang aku sedang berkursus di ILSM, Sungkai...
kat sini..kejenye makaaannn je...kursus xde la sangat...haha
so...xde la cter tak cukup makan...

cuma satu benda je...susah nak lelap mata...dah dapat lelap...terjaga2 la pulak...
malam tadi adalah malam ke-2...start pejam mata pkul10pm...lip lap lip lap...pkul 12am lebey2 jugak baru tertido gamaknye...itupun lepas tekap bacaan Surah Yasin kat teliga...kate org telefon tu tak blh lama2 dok kat telinga...abih dah dasar penakut...apa pun x bley...

malam ni adalah malam terakhir yg akan buat aku stress lagi sekali.............mungkin!
dah tak sabo aku nak blk rumah...nyampah nak gi kursus lagi...

tapi...symp...kan...

owh...tiket ETS dah selamat aku beli semalam...eeeeee...x sabo aku nak tunggu besok...
aku nak balik!!!!
masa nak beli tiket tu...nyaris2 aku tak terkurung dalam kaunter tiket tu...pakcik kaunter dok kat luar...siap dah tekan button nak turunkan pintu...huhu...seb baik die nampak aku...kuang asam jugak la kan kalo kena kurung dalam tu...dah tu...cecepat aku lari keluar...
kate pakcik kaunter tu..."tengok mcm dh xde orang...saya nak tutup dah...hihi"
wlupun kaunter sebenarnye dah tutup...pakcik tu bagi jgk aku beli tiket ikut pintu belakang...

waktu urusan di kaunter stesyen Sungkai ialah 9 pg - 6 pm...tolong ambil maklum yer....(aku sampai tepat2 jam 6pm..huhu)

4 comments:

Mrs. Amad said...

ingtkan nk cte ada makhluk asinng ke...hihihi..ai tak penah tdo kat ilsm...muahahaha..lagila penakut ek..

ashra said...

samlah kita...saya pun jenis penakut.
takde nye berani sengsorang..kang mula lah bermula dengar itu ini.haha...

=p

Nana said...

haha...len kali mmg cuak la kalo kena gi kursus lagi...& kena tido kat ILSM yg sunyi sepi niii..huhu

Nana said...
This comment has been removed by the author.

Click!!!Intersting...........!!!