...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, April 1, 2013

tempahan lollichoc & cake

salam isnin ! (senyum~)

minggu lepas IbuDarwisy sibuk menyiapkan tempahan lollichoc untuk harijadi anak opismet
inilah 1st time terima tempahan yang paling banyak setakat ni...
100pcs...(tunduk malu), itu dah buat ibuDarwisy rasa bersyukur teramat sangat kepada Allah swt...
opismet nih suka coklat putih...temanya pulak hijo putih...
terima kasih kat Dila yang sudi tempah...








shomel kan anak opismet iolls nih...macam anak cina, kate opah Darwisy...hihi
beliau yang shomel nih 1st time sambut birthday...dah setahun yer Humayra Azzehra niii...
semoga menjadi anak yang solehah...aamiiin

sempena harijadi yang pertama ni, terimalah pemberian tak seberapa ni dari Bro Darwisy (die pun tolong buat jugak niiii);


Carrot Walnut Cake


ini pulak tempahan kek coklat moist oleh opismet jugak...katenye nak seleberet birthday kawannya (opismet i jugak)


trimas kasis, Hawa

dan yang ni pulak, opismet2 jugak yg tempah...



terima kasih opismet sekalian...support biznes ciput IbuDarwisy niii...(peace)

belum abis lagiii...ini pulak tempahan terakhir oleh SIL Dila...48pcs lollihoc...




dan 10pcs oreo choc untuk mkn2 sambil tengok tv...oleh Mila...

 
 
terima kasih semua~ (",)
 

2 comments:

ashra said...

wahh...rin amik tempahan ye...baru saya tau..
nanti bolehlah tempah kan rin ni..cantik dan nampak sedap... =)

ashra said...

chop..da lama saya nak tanya,saya selalu panggil rin.saya pun da lupa sejak bila...dan mana saya tau..hehe

nana?mana satu eh?betul ke?nama penuh?maaflah kalu rin tu takde kena mengena dgn awak..huhu..

Click!!!Intersting...........!!!