...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, March 1, 2013

Saya kembali...

Kini kembali duduk di kerusi lama, pegang mouse dan ketuk2 keyboard kesayangan ni ha...

Aku rasa bagai dapat dunia aku semula...bukannye tak suka tempat semalam yang aku tinggalkan tu...
Tapi rasa lebih serasi duduk atas kerusi dengan 2 roda yang dah hilang niii...
Rasa tak sunyi dengan riuh rendah opismate kat Bahagian sebelah ni...
& c-yest...aku rasa lebih sihat...
& ofkos, kawan2 lama yang best!!!!!!!

Cantik tarikh arini 1.3.13...
taw tak...baru aku perasan...sama dengan tarikh aku mula melapor diri di ofis ni dulu...
1.3.07 - 6 tahun sudah bekerja di sektor awam...
setelah terpaksa pergi selama 3 bulan...takdir menarik aku kembali ke sini...
kali ini...entah berapa lama lagi disini...

hari ni...belum buat kerja apapun lagi...attend meeting dah setengah hari....ni dah rehat pulak...
semua kengkawan dah keluar...aku memilih untuk stay kat ofis je...
bukan apa...nak bermesra dengan meja dan segala yang ada kat sini jer...mesti diorang rindu dengan tuannya...eheheheh...

masa pergi aritu...satu barang pun aku tak bawak kecuali stationery & surat menyurat...
sekarang aku balik...still macam tu jugak cuma lebih kemas..terima kasih la kawan2 yang rajin mengemas...(",)...oh ya...bakul sampah jer dah lesap...sape la yang rembat...????

terasa lapar...jomlah kita lunch...nanti perut masuk angin....



6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

layannnn :)

pelangi chenta said...

selamat pulang kembali ke tempat asalmu

ashra said...

best2.selamat bgumbira kembali semula ke tmpt asal.hehe

wanie amerie said...

salam kenal..
selamat kembali ke tmpt asal yer..

follow u dear,sudi2lah follow sy yer.tq

sue zainun said...

selamat kembali :)

Nana said...
This comment has been removed by the author.

Click!!!Intersting...........!!!