...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, February 28, 2013

pantasnyeeeee masa berlalu...tak abes2 la pantasnye tu...

pantasnya masa berlalu saat nak tinggalkan ofis lama...
pejam celik...pejam celik...esok aku dah kena masuk semula ke bahagian yang kutinggalkan genap 3 bulan itew... (",)
pantasssssnyeee masa berlalu...kennn...

esok juga...kenalah pegang semula stereng kete...selepas lebey kurang 1 bulan setengah jadi penumpang bas...
tegelak aku teringat Kak Mah (gang naik bas)...eh...dah boleh panggil Mak Mah sebab beliau pun lebih tua dari Mak aku...hihi....

Kak Mah kate "kena tengok muka Mr M puas2...lepas ni dah tak dapat tengok lagi"
kahkahkah...Ade ke patut...Mr M tu adalah drebar bas paling 'giler' di abad ini yang pernah kuceritakan dulu...sini..

jawapan dalam hati "baik tengok muka laki sendiri dari tengok muka macha neh..."

aku pun tataw la kenapa Kak Mah tetiba cakap macam tu...entah2 Kak Mah minat kat macha tu tak...ari2 dok blakang macha..hahaha..

eh...ape laa cter pasal macha pulak neh... ????

story sepanjang di ofis baru ni...agak cool...xde yang menarik pun...biase2 jer...
yang tak best takyah cter lah kan...
yang best ialah senang nak cari MAKAN...wah gitu satement aku...takde lain ker...ha... ?
ye laa...kat sini...macam2 pilihan...nak yang panas, yang sejuk, segala jenis mak nenek kuih pun ade...sedap pulak tuh...semakin besar dah aku punya projek ternakan lemak neh...hihi

yang mungkin aku rindu ialah makanan di level 3...nasik goreng, bihun goreng putih dan karipap...mabeles kau...rasa air tangan ibu2 gitew...takde la rase ajinomoto je lebey...
kuih makcik kat cafe tu pulak...puding susu & kuih talam (ini aku main bedal je la...kuih ni hitam putih...yang putih adalah masin, yang hitam adalah manis..kuih apakah itew..?)

dan tak dapatlah aku pegi jualan setiap ari jumaat...

dan yang akan kurindui ialah teman makan ku...
tengah hari ni beliau nak belanje aku...aku jer yang tak sempat nak buat kek untuk beliau...takpe, nanti2 aku bagi lah...

sekian untuk kali ini...peace!!!

2 comments:

Masya said...

samalah terasa panasnya masa sekarang esok dah jumaat...

ashra said...

haha.tgelak pas kak mah.mgkn lah kot hari2 naik bas,muka macha tu pun jd ensem

haha.baik tgk muka laki sndiri ye dak?

Click!!!Intersting...........!!!