...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, January 15, 2013

Nyaris tak ditinggalkan bas

Mentang2 naik bas..ari2 pun nak cter pasal bas..hehe

Pagi tadi...bangun lebih awal dari semalam...dengan penuh harapan takmo kelam kabut
Sekali en suamiku buat perangai...perangai pelupa beliau tu laa...cari motor kat parking sampai sudah tak jumpa...rupenye beliau lupa motor parking kat rumah maknye a.k.a my MIL lah...
terus beliau buat aksi tak senonohnya pulak...panjat pagar...ahh, tak kesah dah...janji cepat...
blok rumah MIL aku tu bersebelahan je ngan pagar blok rumah aku...

otw ke OTK, Sentul aku call drebar bas...sah aku dah kena tggal...maka aksi kejar mengejar pun bermula...cilok sana cilok sini...akhirnya dapat jgk kejar bas tu...furrhhh...sangat cemas...sepanjang jalan dengar angin bercampor pot pet mulut en suami...sikit pun x ambik ati beliau marah ke ape ke...sebabnye sepatah pun aku tak paham beliau cakap apa..haha...

#nasib baik sampai pada waktu yang sepatutnya, kalo tak sumpah aku rasa bersalah dengan semua orang dalam bas...

4 comments:

pelangi chenta said...

huhuhuhu..kelakarlah akak nie

Nana said...

hehe...besela anum...letih buat jamuan utk tetamu arijadi darwisy kot..(alasan semata-mata)..haha

ashra said...

hehe...so cute (tapi selepas kejadian la kan..) kalu tgh terjadi,mmg haru gaks.. =p

Nana said...

aah...nasib baik sempat jugak kejar bas...kalo tak mulut saya ni pulak yg mengomel tak berenti...

Click!!!Intersting...........!!!