...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, January 14, 2013

Naik bas

hari ni dah tak drive lagi...
naik bas pulak...boleh relax sikit...kalo ngantok blh tido tanpa rasa was2..hehe
dari minggu lepas lagi nak naik...tapi asyik tak jadi je...drebar bas pon dah naik hangin ngan aku...
"ikut suka kau lah kak..nak naik minggu depan ke..tahun depan ke.."
panggil aku kak...tapi uban dah melambak atas kepala...bukan penyakit tapi aku tau die mmg dah tua..haha
drebar bas yang agak 'gila' di abad ini yang pernah aku jumpa...lauya & buat banyak ????? kat otak aku ni...
takpe...asalkan punch card aku tak merah...kusyen bas pun dah tukar baru...tak macam 5 tahun lepas...macam2 jenis kerak ada kat atas kusyen bas kau tu...hihi...

naik bas lebih banyak menyenangkan dari drive kete...
save $$$
boleh zzzzzzz
jadi bos....ade org hantar & jemput..wakaka...ngade2!
takyah pikir petrol naik harga ke..turun harga ke...
tak perlu nak berebut parking, block kete orang...terlupa tinggal no fon ko terima nota maki pulak...

masa mula2 masuk keje...bas ni lah yang aku naik...tapi bila kena pindah...aku drive gi keje...
bila balik putrajaya aku drive jugak mulanya...sebab lost contact ngan macha 'gila' tu...bila aku jumpa gang naik bas tu dulu...tu yang aku dapat balik no dia...
selesai sudah masalah aku sekarang....cuma naik bas ni kena berkejar2an la sikit...kalo tak kena tggal..




6 comments:

pelangi chenta said...

hehehehehe.kembali semula ke zaman naik bus ye kak

Noor Suraya said...

best2..jd bos dlm bas.ehehehehe..

ashra said...

Btul..hehe.teringat zaman saya keje dulu,naik bas..ngantuks leh pejam mata,dgr lagu mp3..tak ya pk nak masuk celah jem nak elak kete bagai.keke

Nana said...

suraya, aah...duduk je..boleh bersandar sambil pejam mata...pastu terus lena...sedar2 dah sampai..ehehe

Nana said...

jem tu yang memenatkan...tambah ngan stress lagi...kaki lenguh dsbgnya...hehe...so, naik bas byk bagusnya kan...

Nana said...

anum, hehe...dulu masa naik bas nak sangat bwk kete...skrg ni terhegeh pulak nak naik bas...:)

Click!!!Intersting...........!!!