...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog saya.
Ampun & Maaf andai coretan saya tidak menyenangkan kalian...
Blog ini dibina sekadar ingin mengisi kekosongan masa & melapangkan fikiran ini...



TQ To All My Followers

Friday, December 14, 2012

Sesi berkenalan

Dah 2 minggu kat ofis baru...
Tadi baru bos aku suruh sorang pegawai kenalkan aku kat semua anggota Bahagian
Dah tak malu macam mula2 masuk keje dulu...
Bahagian ni besar jugak....kering jugak tekak nii pusing satu bahagian...

Hari ni rasa happy sikit sebab dah dapat keje...
ini bukan statement poyo menunjukkan aku ni suke sangat nak buat keje yer...
benornye..aku dah bosan tahap cipan dah...jadi tugu kat atas kerusi tu...

jadinya...semua orang dah tahu kewujudan aku di bahagian ni...
so..xde laa orang pandang aku macam makhluk asing jer

kat sini aku ada kawan lama...so tak rasa kekok sangat...
boleh buat saing makan pagi & t/hari..

ok la kawan2...
rasa nak tido sekejap...qada tido malam tadi...badan pun dah sakit2 ni..

bai...

1 comment:

fieda said...

wah..masuk office baru ye..

Click!!!Intersting...........!!!