...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog saya.
Ampun & Maaf andai coretan saya tidak menyenangkan kalian...
Blog ini dibina sekadar ingin mengisi kekosongan masa & melapangkan fikiran ini...



TQ To All My Followers

Saturday, December 15, 2012

Makan durian

Sekarang ni durian berlambak-lambak orang jual kat tepi jalan...
seiring dengan itu...maka terfemeslah Durian Crepe yang digilai penggemar durian tu...

Jadi...untuk memeriahkan lagi kesah DURIAN ni..mari layan gambar dua beranak ni dengan DURIAN...

Ni gambar bulan Jun 2012 aritu...



Mau ini ka...?

cantikkan isi doyan niii

memperkenalkan raja buah kepada Yusuf Darwisy

Owh....no...not my taste...my tekak x leh terima...


kesian laki aku tak pandai kopek doyan


kenangan bersama buah durian

4 comments:

ashra said...

hehe..saya suka duyan.baru pas makan duyan crepe/sedap..hehe

darwisy,sedapppppp la duyan.awat muka kelat.hehe

Nana said...

ash dah rasa eaa...sedap kan durian crepe...

tapi aritu die makan jugak bubur durian...sdap katenye... :)

fieda said...

bestnyer kenduri doyan..

Nana said...

suami saya jer yg giler doyan...saya buat rasa2 jer...darwisy plk mmg reject terus...hehe

Click!!!Intersting...........!!!