...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, November 26, 2012

pantasnya masa berlalu...

Masa berjalan sangat lajuuuu...
Minggu ini adalah minggu terakhir di Bahagian ini...
Setelah ditangguh selama sebulan..bermula 1 Nov - 30 Nov
Jadi, bersiap2lah aku nak berhijrah...mungkin 2 minggu @ 2 tahun...???hurmmm

Dalam menghabiskan hari2 terakhir kat sini...keje2 kenalah disiapkan apa yang patut...
Nama lagi keje..kompem tak siap2 punyer...haha 
Takpe...dah ada pengganti kat sebelah partition neh...

Pikir2 rasa macam nak naik bas jer...lebih jimat...dari segi $$$
tapi rugi dari segi masa pulak...

Hari ni mood x berapa ok...migrain tetiba...bau derian crepe gamaknye...tak masuk ngan aircond ke hape ntah...
tapi...durian crepe tu memang sedap...sekarang fenomena durian crepe kan sedang melanda...di FB...di blog...di twitter...nyesal sape yg x cuba...

tiba2 cter pasal makanan neh...best pulak kan...

dasar pemakan...haiisshh...


benornye...ku teringat cheese tart yang nak dipelahap malam neh...
aritu terlebey beli filling blueberry...simpan kang, lama2 lupa nak guna, expired pulak...
lagipun nengok gaye mak aku teringin benor dia nak makan...
kate beliau; "pukul 10pm nii...sempat lagi nak buat kulitnye..."
dalam hati; "makkk, bior betoi...esok saye keje.."
tp x terckap la macam tu...aku tenyeh gak doh tart tu dalam acuan...
hasil pukul 2am tu...crust aku ade yang garing...bukan rentung tau..cuma kaler ala2 kulit manusia yang sawo matang...hihi

wokey ler...kite tengok besok...apa macam itu "blueberry cheese tart"

 
rindu ngan mudak mucuk nii...
bui...bui...

4 comments:

Mrs. Amad said...

kenape???ari2 jumpa pun rindu gn anak kan..dla pun tgh tgk pic humayra ni..

Nana said...

itu ler kasih ibu...membawa ke syurga...kekal...pepun kasih sayang Allah melebihi segalanya...

ashra said...

Wahh.samapi ke pagi...rajinnye rin....kalu saya,ku pejam mata sudah..hehe

Nana said...

tengok keadaan jugak, ash...
kalo malas, mmg tak kose...hehe

Click!!!Intersting...........!!!