...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, October 30, 2012

Short n3

Alhamdulillah...semalam dah selesai temuduga yang agak menyerabutkan jiwa aku...semua yang aku baca, satu pun tak ditanya...temuduga berjalan agak santai...cool aje...hilang semua nebes...

Selepas temuduga, kuingat dah boleh tenang sambil goyang kaki laa..sekali dapat tau kena tukar Bahagian pulak dah...hurmmm...dalam mengomel takmo pindah aku jugak mohon kepada Allah agar bagi petunjuk & jalan terbaik..sekarang, tengah tunggu status sebab mungkin tak jadi...so, tunggu aje lah...

Hujung minggu ni...nak settle urusan pindah rumah...tak jauh pun pindah...dari tingkat 3 ke tingkat 8...tuan rumah dah nak jual rumahnye...selagi belum ada rumah sendiri ni...pindah randah la sana sini...hopefully, lepas ni kalo pindah pun sebab nak masuk rumah sendiri...

Fikiran masih serabut lagi ni...uuhhh...

Ok la... bui bui... 


4 comments:

pelangi chenta said...

owhhh macam2 akak nak buat minggu ini kan.ermmmm kekadang bila sekali serentak datang mmg kusut fikiran.tapi chill tau

Nana said...

tenkiu anum...:)

ashra said...

Hehe..betul2.selagi tak duk umah sendiri kan.samalah saya.harap akhir tahun depan,pindah terus umah sendiri,sampai anak besau...hehe...

Mudahan keputusan temuduga tbaik pun rin sekeluarga...

Nana said...

ash,seronoknya dah nak masuk rumah sendiri yer...

tq ash

Click!!!Intersting...........!!!