...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, September 12, 2012

TreatPoints@Maybank

Minggu lepas bos aku ada terima bungkusan...jadi aku tolong simpankan la sementara tunggu dia balik dari outstation.

Maka bila bos dah masuk ofis, aku serahkan bungkusan tu...sekali dia terus bukak depan aku..."ni saya redeem treatpoints saya...awak selalu bayar bill guna M2U?"...aku angguk2 je la..."nanti awak cek la awak punya point. Nanti boleh redeem" sambil tunjuk "mouse" yang dia redeem 3 minggu lepas tu...maybe dia nak share ngan staff lah kot kekdahnye tu...

Jadi...aku pun cek laa point aku...

Tak banyak sangat...antara yg aku boleh redeem ialah...


Ok la jugak kan...dapat voucher shopping RM10...
Mana ade orang nak bagi free suka hati je. Jadi boleh la dapat rebate sikit bila berbelanja nanti.
Tapi...aku tak nak redeem lagi kot. Nak kumpul banyak lagi. (hah, tamak btul la..hihi)

sebab aku target nak Omron BP Monitor mcm kat bawah neh;



Nak tunggu cecah 32,000 points bila tu ? Baik kumpul duit beli sendiri...haha


Korang dah cek korang punya treatpoints ke ?
Kot boleh redeem hot gadgets...

Oklah...bui bui....

Notakaki : Semalam aku sangat gumbira moist choc cake aku menjadi...

6 comments:

εïз mummyHaza εïз said...

jarang guna m2u hehehe

Nana said...

mummyHaza, guna M2U ni mudah, cepat..tapi kena hati2...sbb tu sesetengah org x suka guna...

Mrs. Amad said...

haaahhh...?xtaw plk...nak cek la..

Nana said...

cek ler...mane taw ler redeem air cond ker...hihi

IntaNBerliaN said...

32k yer... lmbt lg lah nk dpt kalu tggu point byk tu :-)

Nana said...

IntaNBerliaN, aah...ntah bila la tu...hehe

Click!!!Intersting...........!!!