...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, September 12, 2012

Dengar pun dah geram

Bila bebudak buat sesuatu yang baru...itu namanya 'perkembangan'...
Bagus lah kiranya gitu...Ibu Ayah pun tersengih...kembaaaanggg hati...

Main baling2 barang menan...petu bunyi macam nak retak lantai rumah pun bagus katanya...itu budak pandai...

Darwisy aku pun pandai laa...kerap sangat dia macam tu...Tapi, ko larat ke dengar bunyi berdentum dentam dalam rumah...bukan sekali dua...takkan takmo tegor kot kan...Tapi bila teringat orang kata kalo main baling2 barang tu budak pandai...sesekali tu tak jadi la nak marah sangat...boleh ke camtu ?

Katanya lagi...budak tu tengah buat eksperimen...nak kesan kadar bunyi...kuat ke, pelan ke...hah, itu aku no komen...

Tadi ayah Darwisy call, dia kata Darwisy buat projek mega arini...

TUANG SEBOTOL MINYAK MASAK ATAS SOFA...    itu meeeeeeeemang pandaiii!!!

eksperimen apakah yang Darwisy buat tu ?
tutup mata sambil urut dada...sabar je laa...

dengar pun aku dah geram...nasib bukan jadi depan mata...

17 comments:

IntaNBerliaN said...

tu dia.... semput dgr sebotol minyak tuang ats sofa...

Mrs. Amad said...

calon menantu haruslah bijak...ahahahah..kipidap darwisy..bonda sokong dr blkg!l

Mrs. Amad said...

calon menantu haruslah bijak...ahahahah..kipidap darwisy..bonda sokong dr blkg!l

Mrs. Amad said...

calon menantu haruslah bijak...ahahahah..kipidap darwisy..bonda sokong dr blkg!l

Mrs. Amad said...

tudiaaihh....pny sokong smpai 3kali post..kawhadde?

yoon da-hyun said...

heheeh ~
kesabaran membesar kan anak2 .
--------------------
follow sini .
visit me @ appledahyun.blogspot.com

Suraya Noor said...

hah...tgu lak anak kita....

Nana said...

IntanBerlian...blh lemah jantung kalo selalu cenggini...

Nana said...

Mrs Amad, terima kasih bonda atas sokongan yang diberi...anakanda akan tingkatkan prestasi...

bonda memang terbaeekkk...3 kali tak cukup tu...:D

Nana said...

yoon da-hyun, aah...kesabaran perlu tinggi...

tq
i'll follow u back

Nana said...

Suraya, adawiah besok kena pegang botol minyak jugak...tapi tuang dalam kuali pulak

IntaNBerliaN said...

singgah kamis :-)

::NureeN:: said...

mak aiii.... tue nk cuci mcm mana tu, ke kena beli sofa baru je hehhe...

Nana said...

IntanBerlian, hai!!!!:D

Nana said...

Nureen, tak tau laaa...dah berhari2 rendam...sarung kusyen....kusyennya pasrah je la...
beli sofa baru ? sama mcm cadangan Darwisy ni...hihi

ashra said...

Salam rin...
Sorry keterlewatan....skang bz ajo..lagi hubby outstation lamoooooooo..sob sob..

Hehe..tu dia aihh..urut dada juga la..keke.
Saje je tu,nak tengok minyak serap tak atas kain sofa..hehe..

Ehemmmm....tu tandanya kena beli sofa baru tu..hehe

ashra said...

Btw,lupa laks..

Selamat hari raya buat rin sekeluarga....

Click!!!Intersting...........!!!