...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, August 30, 2012

Bila Darwisy Di'tocang'kan


 Sweeto~~~

Kalau yang belum kenal mesti kata budak ni gugurl kan...
Sebab selalu jer yang menanya "'P' ke ni?"
adusshhh...bile kutenung-tenung...tak tau la tang mana nampak mcm 'P'

Mungkin rambutnya kah ?

Tapi...

Dah berambut pendek begini pun sama jugak...


"'P ke ni....?"
toink...toink...

"pregnant dulu memang teringin nak gugurl ke ?"
takde lah pulak
memang nak boboy pun

tapi...bila ditocangkan macam gambar kat atas tu...
memang terserlah ke'jambuan' wajah anak hamba...
tak mengapa...asal jadi anak yang soleh sudah...


p/s : jangan naik tocang sudaaaaa....babab montot baru tau...

2 comments:

pelangi chenta said...

mungkin sebab anak akak putih kot

Nana said...

anak orang putih lagi putih akak rasa...haha...
Darwisy ni ala2 susu tercampur milo sikit dah...

Click!!!Intersting...........!!!