...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, June 12, 2012

.::ubat mengantuk time drive kete::.

Semalam kemain mengantok mate neh. Gara-gara tengok Mentor la. Ella & Caroline dah dapat RM100K. Aku? Tumpang seronok la. Sebab suara Caroline memang besss (suara mentor die lagi super duper besss). Tahniah buat mereka ber-2.

Hari ni...aku mengantok lagi...lagi...& lagi...Mak pesan makan gula-gula. Tapi, aku pulak yang memang mengelak nak makannya. Takut kencing manis...kuikui. Makan asam pun aku tak suke. Pasang lagu rancak, rock n roll...memang tak jalan jugak. 

Memandu time ngantok confirm la bahaya kan. Jadi nak tak nak kena la aku cari jalan nak hlangkan ngantok neh. Serius! ni bukan petua yang korang boleh ikut pun. Tapii ia berkesan sangat kat aku. 

MEMANDU SAMBIL BERCAKAP MELALUI TELEFON TANPA MENGGUNAKAN EAR FON..PEGANG NGAN TANGAN...MESTI!!! 

Pak polisi jangan saman saya okey! 

Mungkin korang pikir..."Agaknye die ni dah cukup amalan...dah sempurna rukun islam, rukun iman tu" - sebab tu lagak bagus dengan aksi berani mati kan...
Dah la mengantuk, memandu lagi - sebelah tangan pulak tu, cakap kat fon macam..............................ala macam teror sangat.
  
Mangsa-mangsa panggilan hangit aku tu ialah kawan-kawan baik aku, suami terchenta aku, mak aku...

Jadi mereka ini dah faham sangat kalau nama aku naik kat tipon jam 7 ~ 8 pagi @ 5 ~ 6 petang.

Walaupun 'ubat ngantok' aku ni menambah lagi risiko sebenarnya. Tapi...aku tetap aku...Jangan risau tentang keselamatan aku. OK...Doakan yang terbaik ketika aku sedang memandu yer! Sebab dah banyak kali aku nak ter'xcdent' kalo tahan ngantok berbanding aku tambah je lagi risikonya degan guna hfon.
Kalau korang sayang ingat aku sebagai saudara seIslam setidaknye...boleh la usulkan cadangan...nanti aku try! (^o^)

4 comments:

IntaNBerliaN said...

ramai gak jd mangsa pggiln hangit tu.. hihii

Nana said...

hehe..tu la...nasib merekalah dpt org mcm saya ni...

ashra said...

Hehe.ramainya mangsa:)

Saya kalu ngantuk time drive suka nyanyi kuat2...hehe

Nana said...

nyanyi kuat2 tu dah cuba, Ash...
tak jalan jugak...=P

supplement ape yer yg blh membantu...?

Click!!!Intersting...........!!!