...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Saturday, June 23, 2012

santapan t/hari sabtu

Ngantoknye...bila dah kenyang sgt...macam ular sawa.

Ni 1st time masak lemak cili padi telur itik belimbing buluh...panjang

nama menunye...

Nampak telur itik kat pasar terus teringat nak masak lemak cili padi belimbing buluh.

Aritu teringin mase time tgh pose...dpt gak mkn...akhirnya... Sedaaappp...(masuk bakul angkat sendiri ke hape nihh?)


Haha...


En Fandey mkn kuah jer...tak suke telur itik.

Lauk En Fandey adalah lala ngan sambal ikan kembung.


Tak dapat dipisahkan org Melaka dengan sambalnya...

Eh, ye ke...?bukan asam pedas ke...?


psstt...pssst...nak tambat hati suami kena selalu masak...tak nak masak...beli kat kedai pun boley...janji mereka suke dgn ape yg dihidangkan...setuju?


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Azian Elias said...

salam kenal..


sabtu is family bonding and makan time.. best kann..

ashra said...

Wahh..sedapnye..
Hehe..saya suka belimbing buluh..tapi tak pandai makan telur itik..hehe

Nana said...

Salam kenal azian...

A'aa mase ni la kite btul2 dpt luangkan masa bersama..

Nana said...

Ash..ni pun 1st time masak telur itik...blh tahan la...rase mcm telur ayam jer..hehe...

Belimbing buluh mmg sedap...saya pun suke sgt...(",)

IntaNBerliaN said...

a'aa kan... kene selalu masak.. cam hubby sy lak mmg hari2 balik lunch.. tu yg lg kne rajin msk tu.. hihi

Nana said...

Ina, beruntung suami yer...ari2 dapat makan masakan ina...hehe
Tak rugi rajin masak untuk suami ni...mengeratkan lagi hubungan suami isteri...

Click!!!Intersting...........!!!