...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, June 11, 2012

.jangan masuk campur urusan rumah tangga orang

Siapa yang tak nak hidup bahagia. Bukan saja bahagia dengan suami & anak-anak. Malahan bersama seluruh ahli keluarga.


Soal kebahagiaan rumah tangga orang ni usahlah masuk campur. Sudah lah tidak tahu hujung pangkal. Pandai pula nak berkata itu ini. Ada baiknya jaga keluarga sendiri.

Jangan cepat menuding jari berdasarkan apa yang mata kita nampak saja. Adakala nampak saja mereka tu macam tak sebulu. Padahal...bahagia sangat. Kau tahu...?

Memang sedey la kalau tetiba jer orang luar kata, "Kau ni QUEEN CONTROL"
Mane la kau tau...baru kenal sehari dua...pandai-pandai jer kate orang QUEEN CONTROL. 

Balik...cek diri sendri dulu. Bagus sangatkah kita ni>>>>

Sekiranya terjadi kat aku...........................biarlah ape orang nak kata pun. Yang penting aku lebih tahu keadaan keluarga aku. Sebab aku yang hidup dengan mereka.


Dalam hidup ni kena la selalu beringat..."langit tak selalu cerah"...

4 comments:

IntaNBerliaN said...

tu la kan.. jgn cpt wat anggapan dgn hanya sekal pandang..

Nana said...

ape pun...elakkan dari campur tangan urusan r/tangga org...betul ke salah ke...diam aje la...=P

ashra said...

Betul...jagalah urusan diri dan rumahtangga sendiri kan.
Tak perlu selak langsir umah orang..eceh..hehe

Nana said...

dah la selak langsir rumah org...tak tau ujung pangkal...dok cter bukan2...sabor je la...hihi

Click!!!Intersting...........!!!