...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, June 15, 2012

.:Hfon pun berebut...siap dengki mendengki lagi:.

Petang ni terasa tenang & indah jer. Sambil tengok pokok nyor dok melambai-lambai kat luar sana. Bos pun takde...nyamannye rasa...(hoi! curi tulang yer)
Hihi... (",)

Hari ni lupa bawak talipon. Kelam kabut pagi tadi. En Fandey gelakkan saya..."Hahahaha...tertinggal hfon". Kami memang suke dengki mendengki antara satu sama lain.

En Fandey memang geram kalo saya layan FB, resepi & ofkos belog saya neh. Layan sampai hfon habis bateri. Sambung lagi sambil charging. 
Saya pulak geram sangat kalo die pulak yang pegang hfon. Asyik2 game...same la ngan Darwisy.
Kerana hfon nan satu tu je yang paling bes pun buat masa ni. Gadget lain takde. Jadi berebut la kami ber-3 ni.

Tapi semua tu buat saya bahagia tau. Bila malam...rewind apa yang berlaku waktu siangnye...tersenyum sendiri sehingga bawa ke dalam mimpi...

6 comments:

deno said...

hihi... deno pun pernah berebut dgn anak buah nak main game dlm iphone kakak

Nana said...

Hihi...bese ler tu...
Kekadang berebut tv pun iye jgk hero2 akak tu...

Emma said...

Memang dah jadi keperluan, kalau tertinggal kat rumah memang sanggup pusing balik amik hpon...kot ada emergency kan

Nana said...

Emma, memang tak senang duduk...
tapi nak patah balik pun tak blh..dah masuk h/way...lgpun takut x sempat punch card...hihi

IntaNBerliaN said...

hihii tu tandanya nak kne beli sorang satu lah.. hihii

Nana said...

ina...kalo beli sorang satu..nnti dah tak dpt main rebut2 lagi...

Click!!!Intersting...........!!!