...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, June 15, 2012

Darwisy rindu suapan dari tangan saya

Saya perasan sangat kalo Darwisy dah mula rasa tak sehat, die kerap mintak susu dan kurang selera makan. Saya pernah terbaca tapi dah tak ingat pulak kat mana..."susu membantu menyejukkan badan". (betulkan saya kalo salah ea)

Sekarang, Darwisy dah sehat...(alhamdulillah) 
Sepanjang tak sehat...makan nasik memang kurang sangat...sesuap dua...dah taknak lagi. Roti perisa coffee je yang nampak laju sikit makan. 
Tak payah la saya susah2 nak control diet Darwisy hehe. Nampak susut sikit badan die lepas demam kali ni. Sebenarnya risau jugak tengok kegendutan Darwisy tu. Berat Darwisy sblm demam 19.5kg~3 thn 4 bln. Saya tengok kat graf dah nak cecah border line. 


Sekarang, selera makan Darwsiy dah kembali. Tapi, tengah hari die tak nak makan nasik langsung. Jenuh Opah die pujuk. Sebelah malam pulak die mintak nasik+telor goreng. Tu yang buat risau neh. 


Malam tadi suap Darwisy makan. Berselera betul die. Siap mintak tambah. Tapi saya tak kasi laa..Biar sekarang die rase saya kejam. Asalkan suatu hari nanti die sangat menghargai segala apa yang telah IBU die buat ni...ceewaahh. 

Tatau la ni kebetulan ke ape. Apa yang saya rasa...............................Darwisy sebenarnya rindu nak saya suapkan die. Sebab tu die mintak nasik sebelah malam. Kalo siang...saya kan kerja....
Lagipun dah lebih seminggu saya tak suapkan die.


 *gantikan minyak masak dengan olive oil ~ for better health

 

2 comments:

IntaNBerliaN said...

a'aa darwisy rindulah tu.,.. dah lama xrs ibu dia suap... kita yg besar ni pun kdg2 rs nk suh mak suap.. hahhahahha

Nana said...

agaknye la tu, ina...
haha, agak2 kalo mak suap kite ni...comel lg tak muke kite ni...hahaha

Click!!!Intersting...........!!!