...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, June 29, 2012

Aku nak pakai kain saree...eheheheh

Jiwa kacau...ape nak buat...?
Ingat perkara2 baik aje
Jangan fikir kenapa..............................???
Terlalu byk sangat kenapa tu yang buat runsing kepala...

Ok la...takmo 10sen 10sen...
Ni nak share ngan korang...
Kain saree dari Bungalore...
Santek tak?


Saya beli dengan kawan
Teringin nak pakai sebab nampak unik kan kalau buat baju kurung (bagi saya la...(",))

Pilih punye pilih...
Siap tanye pendapat seluruh ahli keluarga... 
macam pilih calon menantu daaaa...haha
Dengan sebulat hati ni...saya pilih kaler deep sky blue yang dipadankan dengan kain kaler hitam...
Motip nak kain hitam sebab senang nak padan ngan kaler2 lain...hehe semestinya penjimatan berganda...xoxo


Kain untuk baju adalah 6 meter...
tengok la orang India pakai saree...so, no wonder la kain panjang sampai 6 meter kan...

Jadinya, 4 meter untuk buat baju kurung...lagi 2 meter aku nak buat baju kurung kedah
Tak kesah ler same kaler kan...pesennye lain tak mengapa...muehehe

Kualiti kain nak cakap pun tak berapa pandai
Hurrmmm...Kain ni tak tebal & tak nipis & tak jarang
Tapi kalo ke tempat yang boleh sebabkan ketiak berpeluh memang tak digalakkan
So...sape yang ketiaknye kuat berpeluh....jangan coba2 ya!!!

*semalam aku google, kain saree 2 3 thn sudah orang dah pakai...akukah yang ketinggalan zaman???huihuihui...

2 comments:

IntaNBerliaN said...

sy ada 2 helai kain sari.. mmg best pakai tp yg satu tu.. panas sikit.. bila berpeluh, hbs baju nmpk basah.. adehh...

Nana said...

tak reti nak nilai kualiti kain ni kan...kain yg saya beli rasenye mcm sejuk...tp tatau la...tggu siap & pakai kat badan dulu baru tau....

Click!!!Intersting...........!!!