...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, May 11, 2012

Tak lena tidurku...tanpa Ayah di sisi

Salam Jumaat Readers...

Pagi ni perjalanan ke tempat kerja lancar aje...kat Jln Kuching & Jln Duta jam macam biase laa...
Selamat sampai opis dengan tenangnya...Alhamdulillah

Bersyukur masih diberi kesempatan meneruskan hidup ini...masih dikelilingi orang2 tersayang...Bangun pagi...suami & anak masih di sisi...Keluar jer bilik nampak Mak, Abah & Abg Joe...Alhamdulillah mereka semua juga diberi kesihatan yang baik
Saya pun hampir sihat sepenuhnya...Kembali bersemangat!!!

Nak citer pasal anak kesayangan saya...Darwisy...
Malam tadi nak tido carik ayahnya pulak...
Baru satu dua malam ni Ayah Darwisy balik lewat sikit...
"Ayah...nak pegi mana...?" sibuk la Darwisy ni dok tanya...
"Pegi keje..."Ayah Darwisy jawab dengan jujurnya....
"Tak boleh..tak boleh...!!!" Darwisy dok berteriak....

Setakat ni mujurlah Darwisy senang dipujuk...

Tapi...bila dah rasa ngantok...Darwisy carik Ayah pulak...tak pernah Darwisy macam tu sebelum ni...boleh bawak diri aje...
Ibu takde...Ayah ade...begitu la sebalikya...kalo Ibu&Ayah takde...Opah, Atok, Uncle ade...Darwisy tak  kesah puuunnn...

"Ibu...Ayah mane...Darwisy nak tido nii..."
Diam sekejap..............................
"Ibu, Ayah lapar tu...Ayah nak makan nasik...."

Aduhai...anak....jangan dok merepek bukan2 ler...
Don't tacin2 hati Ibu niihhh....Macam mane pulak tau Ayah lapar...

Nak bagi puas ati...call Ayah Darwisy...
Kasi Darwisy cakap ngan Ayah die...
Pastu baru boley tido.....................................

Pagi tadi...bila terjaga....siap gesel2 kaki ngan Ayah...
Anak manja.............................................

6 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

alahai, siannya darwisy. rindu ayah yer.
sofie pun cam tu, kalau abi dia tak de, ada program kat sekolah ke, ada kem ke, mesti rindukan abinya....
buat kita sedih je tau.

Nana said...

aah kak fiza...rindu sangat kat ayah die...
dari kecik rapat sangat dengan ayah die...

mase die cari ayah time nak tido tu...mmg sedih...:-(

ashra said...

Sedihnye ayat darwisy...rindu bebenor dgn ayahnye ye..siap risau ayahnye lapa...comel...
Ibunya lagi la kan...rinduuuu....hehe

Samalah kita..ritu ditinggalkan..ni da balik da la..hehehe

Nana said...

Bila die ckp cenggitu kan...tersentuh hati nehh...

Dah terubat rendu lah yerk...hehe

ain dzaya said...

alololo..kesianyer budak hensem nie

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

Nana said...

ain dzaya, hehe...

Click!!!Intersting...........!!!