...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, May 29, 2012

Baby

Lunch time...!!!
Saya sudah makan free tadi.
Bese la...ade meeting start 10am ~ 12:30 noon.

Terasa ngantok.
Macam ade pemberat kat kelopak mata nih.

Dah lama tak jaga baby.
*Bangun malam.
*Bagi susu.
*Salin pampers.
*Sapu minyak.
*Dengar tangisan baby.(1st time)

Percaya @ tidak?
Saya terpaksa set alarm untuk susukan Darwisy dulu.
*Bukan saya ni tido mamfusss sampai tak sedar diri.
*Tapi, Darwisy tak pernah nangis. (Tipu....???)

Ayat tu memang la menipu besor bunyinya.
Tapi kan...seingat saya...boleh bilang ngan jari tangan jer nak dengar Darwisy nangis.
Tu pun tak sampai 10 jari pun.

Darwisy anugerah terindah dari Allah.
Tak tau la kot die jer macam tu.
Walau apepun, terima kasih Allah!
Darwisy seorang anak yang sangat disenangi.

Tapi......................tapi, tapi, tapi..............
Sekarang...................suare Darwisy memang power kalo menangis.
Tapi Ibu die dah tak heran sangat.
Sebab dah tau kenapa & kenapa die dok berteriak tu.(",)
Lagipun nangis time siang.
Takpe.
Tak kaco tido Ibu.(",)

Namun, sejak 2, 3, 4 malam ni.
Tido kurang nyenyak.
Baby Dania nangis.
Tapi, nangis tu signal.
*Lapar.
*Sakit perut. (kembong)
*Kena tukar pampers.

Saya memang rindu.
Andai 'dia' dari rahim saya.
 

2 comments:

Edura Hanum said...

insya allah kak.pasti ada rezeki yang bakal menyusun.setiap kejadian dan ketika allah juga yang tahu bila dan masa yang terbaik.

Nana said...

mudah2an...

Allah perancang terbaik

Click!!!Intersting...........!!!