...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, April 18, 2012

.::Cikgu mesti pandai kawal emosi::.

Minggu ni merupakan minggu melayan soundtrack "Nora Elena"
 Time cter tu tayang kat TV..aku tak layan pun...tau2 dah episod akhir


Sape pegikut setia drama niih...sila angkat tangan!!!
Waaahhh...dah agak...kompem la orang pompuan..hihi 

Ok...sebenarnya...IbuDarwisy tengah belajar nak jadik Cikgu
Anak muridnya sorang je....................buat masa niih...Darwisy lah...
Perkara utama dan teramat penting ialah 'emotional control'
Siyes...kalo tak lain pulak jadinya...
IbuDarwisy fail dah semalam...susah jugak kan nak kawal emosi nih...
Kejap naik...kejap turun...gitulah nada suara IbuDarwisy...

Ayah Darwisy kate Darwsiy dah kena penderaan mental...
Uiiishhh...kejamn benar bunyinyeeee...

Lastly...IbuDarwisy terus stop...berdoa & bertawakal...
Sambil peluk Darwisy kuat2...
Tak tahan betul dugaan...

"iyya kana' budu wa iyya kanas tai'n"
Nampak Darwisy konpius sangat sebab 'iyya' tu diulang 2x...
 
Hampir beratus kali diulang ayat ke-4 surah Al Fatihah tu...
Akhirnya IbuDarwisy mengalah untuk malam tadi...

Besar kan? Tanggungjawab Ibu Ayah ni...
Dalam menjaga 'amanah' Allah swt....Ibu&Ayah Darwisy mohon dipermudahkanNya...
walau dimana & bila2 pun...
Aamiiin...


4 comments:

Edura Hanum said...

susah juga mahu jadi ibu yg baik kan

Nana said...

aah la anum...x leh putus asa...
kena tanam nilai2 murni dalam diri dulu utk jadi antara ibu yang tebaik!
(",)

ashra said...

Samalah kita rin.tah le..kadang tanya dgn diri sendiri,aku ni ibu yang ok atau tak..
Huhu..sedih.kadang emosi susah nak kawal...

Nana said...

ash, mmg soalan tu selalu jer terlintas kat otak nih...
kekadang bila dah terlepas marah tu...nyesal sungguh rasanya lepas tu...
pepun...sentiasa perbaiki kelemahan kan...kan...

Click!!!Intersting...........!!!