...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Sunday, April 1, 2012

Anak bujang aku ni lasak
Habis diuli badan ibunya yg empuk bak tilam dulopillow nih..alahai~
Dilenyek2 dengan montotnya tu...berpaut kat leher...hurrmm...sabor aje la...
Macam mana nak buat yer...
Ibunya tak layan...opahnya pulak jadik mangsa...
Alih2 ibu ugut 'takmo kawan arr'
Baru la die stop...
Tadi time membuli aku...darwisy cakap sesuatu yg buat aku terdiam sekejap mencari jawapan yg tepat utknya...
Ape yg blh aku bgtau die bahawa rezeki tu Allah yg bagi...
Aku sentiasa berdoa kpd Allah tanpa putus asa...
Cuma rasa sakit di hati masih bersisa bila terkenang org sekeliling yg suke mempersenda...bila teremosi sikit...ditanya pula soalan yg menyakitkan jiwa ...
Membalas pun tidak...apatah lagi bermasam muka...
Biarkanlah...

2 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Bertahan dengan kesabaran memang power. :)

Nana said...

:D...betul tu...

Click!!!Intersting...........!!!