...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, March 9, 2012

Tolong JANGAN Pijak

Assalamualaikum...

Ini merupakan n3 terakhir saya untuk minggu ini

Saya baru pulang dari 'bilik kecil'...
Rutin sebelum balik keje...sebab rumah saya agak jauh, jadi lebih baik buang siap2...
Dalam kete nanti susah pulak...

Saya tau...ada sesetengah orang geli nak duduk atas tandas duduk
Kalau geli...saya hairan kenapa nak gune tandas duduk tu
Tandas cangkung penuh? ok2 saya faham...
Nak cangkung atas tandas duduk jugak...ok fine
Tapi tolong la bertanggungjawab sikit...
Tolong lap balik boleh dak...?
Saya lagi geli nak duduk atas bekas tapak kasut awak tau...
Please la..jgn selfish...

Mane la lapik tandas tak selalu pecah, kalau ade yg selalu dok cangkung atas tuh...
Nanti nak duduk pun isi/kulit montot pun terkepit..sakit uuuu...
Bila dah takut terkepit...aku kene la duduk senget bila buang air
Hah..kau gelak la...
Kau pernah rasa?


Aku tak marah kauorang nak pijak ke..nak cangkung ke...
Tapi lap balik eh...
Kalau tak nak lap...Tolong JANGAN pijak...ok...

Kau nak kaki kau kena gigit bila kau cangkuk atas nih...???

8 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hahaha.... lawak.

Ini Kisah Kami said...

Hihi...ketawa yer..:D

IntaNBerliaN said...

sy xsk guna tandas duduk gini..geli..hihii

Ini Kisah Kami said...

Saya prefer tandas gini..tp sblm masuk kena spare tisu...nak lap dulu jika perlu...dan tgok tmpt jgk laa...kalo kotor sgt...keluar blk ler...

Edura Hanum said...

kekadang jg pelik camane lah diaorg blh cangkung atasnya?xjatuh ke

Ini Kisah Kami said...

mungkin diorg ni teror sgt bab imbang badan nih..haha
tp cuba bayangkan kalau tengah mencangkung tu tetiba tergelincir...
jenuh balik kg pi berurut pulak..hik3x

hunybie said...

maybe ada orang geli kut nak duk atas pelapik tu...tu yg snggup mencangkuk kat pelapik tu..
tapi klo jatuh kang sakit..
so ni ada tips utk guna toilet jenis duduk ni bagi mereka yg penggeli...
SILA LAPIK PELAPIK TU DGN TISUUUUUUU!!!!
so boleh la membuang dgn nyaman ye...

Ini Kisah Kami said...

aah..kes geli laa nii...
akak geli kalo pelapik tu basah...
kalo kering tak hape...blh tahan lagik...

lapik tisu pernah buat gak kat tandas awam...

Click!!!Intersting...........!!!