...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, March 6, 2012

Susu Kambing Murah

Assalamualaikum...

Happy lunch hour sume....(iye ke...?bukan dah working hour ker ni?)
Awak makan ape tengah hari tadi...?
_____________________________
Saya...?
Menu hari ni : sambal ikan bilis goreng cili api + ikan kembong goreng
Simple je kan menu aku hari ni
(semuanya goreng....wat tambah kolesterol....ish....ish...)
_____________________________

n3 sebelum ni aku ade cter pasal susu kamben kan...klik sini
kalau ade yang nak tau ape perubahan selepas minum susu kamben tu, tak perasan lah pulak...
cuma mak aku cakap badan rasa ringan
aku pulak yakin dan percaya aje...
tapi kan...aku rasa addicted la nak minum susu kamben ni
kos susu ni agak tinggi la jugak
jadi aku bukanlah minum hari2
iku hati memang hari2 pun mau
tapi tepaksalah selang2 hari
(eh, ape la yg aku bebel nih?)

Ade tak sesiapa yang tau kat mane nak beli susu kamben yang murah sikit? (nak murah aje...huehue)
Yang aku minum sekarang 250ml=RM6

10 comments:

hunybie said...

hurm rasa ye payah la nak beli susu kambing yg murah kat area kl ni...rasa2 ye hat 250ml=RM6 tu yg paling murah...kak nak beli susu kambeng laga habaq na...nak order sama....

hunybie said...
This comment has been removed by the author.
Edura Hanum said...

kak...jom join giveaway daripada blog pen merah.ada bnyk hadiah.mana tau ada rezeki

Ini Kisah Kami said...

hunybie...wokeh babe...nnti akak inform kamu tau...

anum...ok2 nnti akak pi terjah nok...

Suana Zhar said...

promosi harga awal tahun susu kambing ha-goat.
http://suanazhar.blogspot.com/2012/12/promosi-harga-susu-kambing-hi-goat.html

Qimster said...

Assalamualaikum.Sy ada Susu kambing 300ml=RM7 dngn syarat minium order. sila email sy

sAtria IndOnesia said...

Thanks infonya sangat bermanfaat,... By KBG

sAtria IndOnesia said...

Salam sukses, thanks infonyaKBG

susu kambing kl 0122331147 said...

akum kak.harga susu kambing mmg standard gitu2 kak...taklah semurah susu lembu....kambing pun kecik je xlah dpt produce susu byk cam lembu huhuhu

terbukti susu kambing mempunyai banyak khasiat penawar penyakit.sesiapa nak carik susu kambing segar boleh call saya no 012-2331147 saya hantar delivery di sekitar KL.nak susu segar pun ada,info lanjut layari http://susukambingkl.blogspot.com/

Fara Ada said...

boleh hubungi sy kalau berminat dgn susu suffy
0176190035 SMS/Whatsapp

Click!!!Intersting...........!!!