...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, March 14, 2012

Kuarters Part I

Pagi tadi baru terima panggilan dari BPH...surat tawaran kuarters dah boleh ambik...

Aku rasa gumbira jugak la dapat kuarters ni...syukur sangat....
Cuma tak tahu macam mane angin Putrajaya nih...same tak ngan angin KL...? (",)

Dan syukur lagi sebab aku dapat kuarters Kelas E...rumah teres kate ko...
Ermmm...cuma risaukan mak abah aje la nak turun naik tangga...agak leceh sikit...

Plannya nak pi ambik kunci Jumaat nih...sempat tak eh...? Nak urus TNB & SYABAS lagik...

Teruja jugak nak tengok rumahnya macam mana...persekitarannya macam mana...dan macam2 laa..

Lokasi Kuarters di Presint 11...
Nanti aku snap gambar share kat sini eh...
Untuk tatapan kakitangan gomen yang bakal masuk rumah kuarters...mesti korang pun excited nak tau rumah tu macam mane kan...tapi tunggu aku settle semua dulu k...

Dan tak lupa jugak...sewa bulanan cuma rm330 jika nak dibandingkan dengan sewa rumah aku sekarang rm660
Jauh beza sangat....

Jadi..memang berbaloi kalo aku pindah nanti...
Sekarang en suami tengah sibok roger2...tanya pasal lori & member yang nak tolong angkat barang nanti...
En suami bertanya,"Kontena muat tak ngan barang2 rumah kite tu..."
Itu soalan perli namanya....Dah tengok aku kalut sangat kan..."Lori tu besar mane? Muat ke barang2 kite tu? Nak sewa 1 ke  2 lori nih...?" jadi dapat lah aku soalan kat atas tu haaa....huhu...

Bese la...org pompuan ni kekadang kalut sikit...

Ok lah korang...aku nak buat call nih...
Jangan lupa yer baca next n3 aku...boleh la korang tatap gambar2 kuarters tu nanti....

Bui bui...

12 comments:

Edura Hanum said...

lepas nie dekat sikit nak datang uma k.zue.hehehhee

Mrs. Amad said...

yeay!! finally alhamdulillah..angin pjaya insyaAllah much better than KL.of kos x jem,evry week bleh bwk darwisy mandi kat pool for free ok.pilih je mane2 presint kak.

Ini Kisah Kami said...

boley2...datang la...tapi, rumah akak ni bese2 aje...hehe

Ini Kisah Kami said...

Mrs amad...yeayy!!!
hopefully much much better than KL...
owh...mandi pool...omaknya pun mandi skali nnti...hoho

IntaNBerliaN said...

jauh jugak beza tu.. kira oklah, blh jimat duit kan.. :-)

btw, blh je pggil saya ina.. lbh mesra..hihii ;-)

Nurul Ilyani said...

rumah sy pun presint 11...jln C...awak jln mane eh...

Ini Kisah Kami said...

Ina...mmg byk sgt beza kan...jimat 2x ganda..
Hihi...

Nurul ilyani...saya jln A...jauh jgk kan dgn jln C tu kan...

ashra said...

wah.besnye..sy suka area putrajaya.dpt teres lg syiok.hehe.

leh la jumpe nti.sy kt putra heights,sblh putrajaya. ;)

sue zainun said...

alhamdulillah seronoknya..rasanya2 best dok putrajaya walau saya bukan dok sana..hehe:p

Ini Kisah Kami said...

ash & sue zainun...tak jadi pindah...:(

Marsyithah said...

Salam perkenalan. Selamat menjadi warga penduduk kuarters.

Jika berminat produk Shaklee, boleh contact saya :-). COD Putrajaya dan kawasan berdekatan

Drill Lubang Skru @ Water Heater Area Putrajaya: 0176431977 said...

Pemasangan Shower Water Heater / Drill @ Tebuk lubang Skru dinding konkrit, dinding jubin.
Gantung Frame, PAsang wall shelf, rak, Rail langsir, pasang cermin besar, cermin kecil, cermin ikea, aksesori bilik air, pasang bracket tv....

SY ADA MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN PEMASANGAN SHOWER WATER HEATER (PEMANAS AIR MANDIAN) DAN DRILL LUBANG SKRU DINDING /, PEMASANGAN BRAKET TV LCD / LED, DAN KERJA2 BERKAITAN DENGAN DRILL UNTUK KAWASAN PUTRAJAYA DAN KAWASAN SEKITARNYA. MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI BLOG SAYA DI: http://shower-heater.blogspot.com/
BOLEH CALL / SMS / WhatsApp SY TERUS UNTUK KETERANGAN LANJUT: 0176431977
TQ.

Click!!!Intersting...........!!!