...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, March 6, 2012

Coretan buat seorang sahabat

Pagi ni terasa rindu kepada sahabat. Yang pernah berkongsi segala suka & dukanya.Ingat lagi masa zaman di bangku sekolah...Kita bergayut di telefon berjam2 lamanya. Macam tak puas2 lagi jumpa di sekolah. Macam2 cerita...boyfren, diet, sedih, gembira...

Bila tamat sekolah...hubungan kita jadi renggang. Mungkin kerana kita tak sekampus...sibuk dengan kelas dan tugasan masing2...cuma ada la sekali dua kita bercakap. Itupun melalui telefon...sekejap je pun. Itulah juga pertama & terakhir aku terima buku nota yang sangt unik sempena hari jadi aku yang ke-18...

Tahun berganti tahun...kita hanya bersua di laman sosial saja. Melihat perkembangan masing2...Dan cuma sekali dua kita lunch sama2. Kau ambik & jemput aku di ofis. Memang kau baik dari dulu lagi...Bila takde duit, kau sanggup bayarkan tambang bas aku...Macam tak bess je kalau aku takde kan...(muahaha...perahsantan betul)

Lepas dapat keje...beberapa bulan lpas tu aku kawin dulu...Kau? Masih mengejar impian yg belum tercapai. 15 Dis 2007...kau dtg tengok aku nikah. 16 Dis 2007 pula kau dtg tengok aku bersanding.
Sehingga la pada 18 Jan 2009...aku dah dapat cahaya mata yang pertama...org pertama aku MMS gambar babyku adalah kamu juga...Dalam pantang kau datang ziarah aku...Memang kau tak pernah lupakan aku...

Tapi...mimpi semalam yang buat kita kecewa. Kita berpelukan erat saat itu...aku lihat kau menangis sahabatku. Maafkan aku...kerana bagimu mungkin aku yang mengajak ke arah kekecewaan itu. Dulu...saat aku kehilangan...sakit menanggung derita...kau kucup dahi aku. Kau sapu air mataku sambil berbisik di telingaku kata2 semangat...terima kasih sahabat...

Selepas kejadian yang menghuru harakan jiwa dan raga kita itu...Kau telah melangsungkan perkahwinan...Tapi...time kau nikah...aku tak dapat datang...time bersanding...pun tiada kelibat aku...aku tak dapat datang...
Perasaan aku dah bercampur baur...adakah kerana helaian kertas2 kecil itu?
Akukah yang merubah segalanya?Maafkan aku sahabat...

Hari ini, aku benar2 ingin kita jadi seperti dulu...mesra seperti dulu...
Sahabat, aku rindu saat itu...


No comments:

Click!!!Intersting...........!!!