...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, December 16, 2011

"Mak, saya dah ingat..dulu saya pernah cakap besar @#@$#@$##@^&**!!"
Sekarang, saya dah dpt balasan atas kata2 saya tu...
Mana mungkin melawan kuasa Allah swt...

Jangan terlalu yakin dengan perasaan sendiri, walau ia lahir dari hati yang sememangnya milik kita...tapi ingat, hati itu pun hanya pinjaman dari Allah...jadi apa pun yg terdetik dalam hati adalah dengan izinNya...cuma kita sebagai manusia dan telah diberikan akal yang waras harus bijak mengawalnya...

"Mak, kalau seandainya satu hari nanti 'die' berubah hati, saya sangat faham...tapi itu tak bererti saya mengizinkan semua itu berlaku dengan mudah...saya akan tentang..saya tak sanggup..."
Mak : "mana blh paksa hati orang, nak...."

Soal hati...tak siapa tahu...jelek di mata kita..tapi tidak di mata mereka...
Tak jadi, tak merasa...
Dah kena baru tahu sedap atau sakitnya...

Semua yang berlaku di sekeliling adalah cubaaan hidup...
Ada yang putih, ada yg hitam
ada yang kaya, ada yang miskin
ada yg gemuk, ada yang kurus
dan mcm2 lagi

Bergantung kpd iman masing2...
untuk jadi manusia yang bersyukur, bongkak atau suke memandang rendah...
ada jugak yang suke mempersenda nikmat Allah iu...



2 comments:

ashra said...

mudahan segala ujian dan dugaan yang dihadapi,sabar dan tabah lalui nya k?
tawakal lah kepada allah..mudahan yang terbaik juga datang dari Allah

Rin_Aff said...

mudah2an ash...
TQ

Click!!!Intersting...........!!!