...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, December 20, 2011

Chipmunks & Chipette - sayang kamu

Nota kepalaku : Baru semalam gi tengok...celik mata pagi ni...Darwisy dah mntak CD...alahai anakku

Alvin & The Chipmunks
tentu ramai jer yang pernah tgok filem ni...
3 jejaka tupai yang bersuara penyet tu...
kiut sangat....



Theodore ( hijau); sigumuk yang comey & manja...suke dengar suara die tu...eeeeeee..
juge merangkap adik paling bongsu...

Alvin (merah) pulak memang terkenal dengan kenakalannya...hurrrmmm...
Selalu buat Dave menjerit....."Alviiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn!!!!!!"
Geram ok!

Simon (biru) ni ala2 genius la..banyak idea...
Watak die dah diketengahkan dlm siri ke-3 ni
Simon ~ Simone; org yang sama tapi berbeza watak...
Ni semua akibat digigit labah2

Tak lupa jgk...Chipette yang tiut miut tu...

alahai...semuanya memang kiut laaa...


Ibu2, bapak2 kat luar sana tu..blh laa bwak anak masing2 pi tgok cter ni yer..
Nak bawak anak org lain pun boley....

bawak la gelpren ke...boypren ke...
isteri ke...suami ke...tapi sendiri punye laaa...
bukan org lain punye...

tak nak bawak sape2 pun okey je...
ikut suke laaa...

Nota kakiku : Darwisy suke...ibu lagi suke...(kekadang ibu perlu berjiwa kanak2 jugeeee)

No comments:

Click!!!Intersting...........!!!