...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, October 7, 2011

Penantian itu menyingkap seribu kata tanpa bicara

Semakin hari...semakin terasa debaran...walau berkali-kali aku cuba menyangkal segala yg bermain di fikiran ini...juge rase hati yg bercampur baur ini...

Melihat sana & sini...aku seolah didesak dengan keinginan hati ini...
Mana mungkin aku terus melupakan...sedangkan hal itu senantiasa ditungggu...

Aku sungguh2 merancang segalanya..tapi perancangan Allah melebihi segalanya...

Seringkali juga aku memujuk hati ini...namun, kelemahan aku sebagai makhluk Allah yg bernama manusia ini...terpamer juga dibait2 kata & riak wajahku...

Kepada siapa aku harus adukan..?
Luahkan rasa hati ini...?
Hanya Allah segala2nya...kepada Dia aku mengadu yg tersirat di hati...
Kerna aku percaya...hati akan lebih tenang dengan cara itu.

Tiap hari menadah tangan berdoa...Adakah doaku layak dikabulkan Allah...?
Seperti seorang pekerja yg meminta berbagai imbuhan dari majikannya..walhal sudah berkali2 melanggar arahan...tidak malukah begitu...??

Selagi hayat masih ada, aku akan terus mencari sinar yang akan menyuluh di jalan yg lurus itu...
Semoga di ketemukan dengan mutiara untuk kukalungkan dileher ini menjadi perhiasan di sana yang kekal abadi....

3 comments:

ashra said...

insyaallah rin.terus berdoa,pasti allah akan kabulkan k?
mudahan kita sentiasa sabar dan tenang insyaallah..

najihah said...

insyaAllah... semoga dipermudahkan ya...

Rin_Aff said...

ash & najihah...tq guys...insyaAllah...aamiiin

Click!!!Intersting...........!!!