...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, September 6, 2011

Selamat Hari Raya (2011)

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin...

Rayer sebulan...so...memang masih terasa bahang rayernye nii...
Tahun ni...sambut rayer macam tahun2 sebelum2 ni jugak...
Cuma...tahun ni 1st time buat kuih rayer sendiri...hihi....
Rupe kuih raye aku toksah citer la..ade tembam...ade leper...kembang semangkuk...boleh tergelak sendiri aku tengok...

Hari rayer pertama, masak rendang ayam ngan nasik impit aje...sebab makcikku yang dok kat bawah rumah aku tu...dah masak macam2...jadi..kami datang makan aje ler...siap tapau bawak balik lagi...pakej makan malan sekali....ngeh ngeh~~

Pagi rayer tu...lepas bersalam2an ngan Mak & Abah, terus ke rumah MIL & FIL pulak...lepak2 sampai petang...layan tetamu kat sane pulak....

Rayer kedua & ketiga, baru lah meriah kat rumah aku dengan kunjungan kawan2 incik somi...
Macam rombongan cik kiah yang datang....walaupun agak letih sebab lewat tengah malam baru sampai..tapi aku & somi sangat lah hepi...
Tak lupe...anak bujang aku pun sronok jugeee...sebab dapat banyak duit rayer...(nanti masuk bank yer)

Begitula suasananye...kunjung berbalas kunjungan....
Hujung minggu ni pasti aktiviti masak memasak akan diteruskan lagi...
Sedara mara sebelah Mak punye turm pulak....

Selamat Hari Raya!!!

Cer tengok mimik muke Darwisy tu...macam terseksa je...





Aha..lupe pulak nak bagitau yer....rayer ke-5 tahun ni jgak...hari jadi aku yang ke-28 yer...
ini surprise dari somiku yang terchenta....pagi tu ingatkan menghilang ke mana..rupe2nye pi bli kek...
malu gitu...ahaks...


5 comments:

ashra said...

hehe.double celebration la ye..

selamat hari raya rin sekeluarga..
dan hepi besday tuk rin..

moga pjg umur,murah rezki..
ensem darwisy berbaju melayu ..

Rin_Aff said...

tq...

hehe...bila tgok gambar die pakai baju melayu tu..dia akan cakap..."Darwisy kawen.."

hihi

Edura Hanum said...

selamat ari jadi kak.
tema raya sama dgn anum thn nie.

Rin_Aff said...

tq anum...

hihi..tu la pasal...akak tgok kat FB tadi... ;-)

anitadiana said...

selamat ari tu rin..comel darwisy pakai baju melayu..sama nama dengan anak akak lah aqil darwisy...he..

Click!!!Intersting...........!!!