...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Friday, September 30, 2011

Mimpi 'die'...





"Kalau la betul dalam mimpi abg tu 'die'...jadi abg dah dapat la tengok 'die'..."
Mimpikan mainan tidur...kita hanya boleh mentafsir dengan berbagai2 tafsiran...tapi, kebenaran tu hanya Allah swt.

Betapa sayunya hati aku, Allah sahaja yg tahu waktu tu...

Tiap hari menahan hati ini yang memang aku tahu..takde sape pun nak kesah...
Adakalanya, ada perkara yang kita cakapkan secara tak sengaja memberi tekanan kepada orang lain...
Mungkin dulu aku jugak pernah melakukan perkara yang sama...hanya 'mereka' yg tahu.

Dengan itu...setelah diri sendiri dah merasa....mulai sekarang, lebih baik aku berdiam diri...
Kerana mungkin kegembiraan mahupun kesedihan yg aku rase akan mengguris hati insan lain...
Sape yg tahu...???

No comments:

Click!!!Intersting...........!!!