...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, August 2, 2011

Anak Mak

Salam Ramadhan...all!

Beberapa minggu kebelakangan ni...berulang alik ke putrajaya utk menyiapkan buku penerbitan...hampir sebulan daa~~
Arini pinggangku terasa sakit la pulok...mungkin lame sangat duduk gamaknye...dah naik kematu rasenye...adessss...

Tadi round2 sat...Kat bawah opis kat putrajaya ni ade jualan...ala2 bazaar Ramadhan gitu...
Teringat org2 dirumah, rase nak bawak balik sesuatu buat diorg...
Beli 2, 3 jenis kuih aje...buat rase2...beli byk takut bazir je nnti...hehe

Time rehat ni~~ berblogging sambil tu dok pikir macam2...
Akibat Banyak sangat pikir...mulalah rase tak sedap hati ni...
Teringat Mak laaa....uwaaaaa
Nak ngadu ngan Mak boley tak???
Dah besor panjang ni pun nak manja2...Alolo...(ngade-ngade di bulan pose...hik3)
Tipon Mak skrg jugak...!!!!

Uuuuuweeeeekkk...!!!mesti tekak korang loya kan...gediks...Anak pompuan sape laa ni...('•')

4 comments:

ashra said...

salam ramadan dan slmt bpuasa..

manjeeenye die dgn mak ye =p dgn mak ye =p

Rin_Aff said...

Ash, selamat berpose...puase penoh la yer thn ni...hihi
cer tiup sikit angin tu kat kite ni...;-)

idok ler sgt...kadang2 jer..ngeeee~~~

iduraz said...

salam, selamat berpuasa yer mama darwisy..
ooo, anak mak rupanya yerk..

Rin_Aff said...

Selamat berpuasa iduraz...:)
tak la jugak...kekadang bile ade masalah, carik Mak utk luahkan...Hehe

Click!!!Intersting...........!!!