...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, June 9, 2011

Semalam, today & petang nanti...

Hari ni punye story nak citer sikit boleyyyy...???
Pagi ni bermula dengan aktiviti print memprint segala mak nenek untuk bos2 kesayangan (sayang ler sgt kan...hehe). Ekceli, arahan telah kuterima dari ptg smlm tapi nak print 5 copy tu aku tak sempat...sebab musababnye ialah...tetiba seseorg telah menukar status aku kepada pakar laktasi untuk beberapa minit itu. Dok sok sek dalam keadaaan air cond yg tak berfungsi...berasap telinga ngan idong aku ni...Eh, eh..dah masuk cter smlm pulok doh...Ha...itu la die curi tulang namenye...time opis aku dok wat keje lain...alih2 aku print satu copy bwak kelik ghumah deh...hangpa jgn ingat aku rajin sgt noooo sbb dok bawak balik keje opis smpai rumah...hakikat sebnrnye ialah aku maleh nak dgr teguran yg menusuk kalbu dek kerana tak cek  segala menda alah tu betoi2..So, mesyorat tadi berjln lancar...

Ptg ni pulak nama aku dah naik utk berkongsi ilmu. Sumpah aku memang tak wat preparation yg cemerlang. Mane taknye, asal aku bace je aku tak paham. Aku tulis, aku koyak balik. Tanye bos pulak...Ok la dpt gak bayangan tu. Last2 bos suruh aku fotostat buku. Bermakna aku kena bace sndri la kan...Ah..sudah..memang bengkak la otak nak paham 3 muka surat punye cter tu...
So, tunggu aje ape yang akan berlaku petang nnti..kalau citer indah aku share kat blog ni ok...kalo indah kabar dr ghupe...biar la ia menjadi sejarah hitam kpd aku...


5 comments:

zOeY zAu YaH said...

luahan hati psl keje erk? hehe

ashra said...

hehehehe.good luck ye =p

Rin_Aff said...

Zau yah: hohohoho...gitulah kirenya...

Ashra: penyakit takleh ckp depan org ramai...ade ubat tak???walaupun berat, berjaya juga saya hadapi...hehe

Ummi Alesya Sofea said...

hihihi... :)

Rin_Aff said...

(",)

Click!!!Intersting...........!!!