...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Wednesday, June 8, 2011

Eat...eat...& eat--------I dont' like it, but I love it

Lagi...
Tentang my peberet food...

Grill Chic
Okey...kali ni memang memenuhi citarasa aku..
Thumbs up to
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Ada replika kapal merangkap kaunter bayaran
 Ditambah lagi persembahan yang tak kurang hebatnya dari dua jejaka kat belakang tu...sbg halwa telinga kami...persembahan diorg ni mendpt tepukan dari pelanggan restoran ni ok...bukan sekadar pemain gitar jalanan yer...(",)


Ayah Darwisy sangat suka...
 Namun, aku tetap berhati2 bile air suamku diisi dalam mug yg tebal lagi gelap niii....

Dah intai...clean & clear...so telah diminum tanpa was-was..
Habis je makan...trus pulang sbb esok kan keje....
Sempat jugak singgah tgok arnab kat depan restoran tu...


Okey...ini lah wajah Ibu+Darwisy..
Aku suke dpt mkn sedap...
Tapi kenapa la Darwisy buat muke mcm tu yer...???



6 comments:

ashra said...

kat mana ni ye?
nak ngetest jugaklah...
kita kan sama..cerewet..
hehe

Mrs. Amad said...

kat mane kak zue?cam best je..

Rin_Aff said...

ashra & dila, ni kat blakang masjid kg baru...
die ade cawangan kat seri kembangan & selayang jugak...

ashra, try la yer...tp pada saya black paper sauce tu sedap...cukup rase...hehe

zOeY zAu YaH said...

mkn2 kt luar nih best gak kan

Rin_Aff said...

zoey zau yah, aah..skali skaler okey laa...kalo byk kaler nnti tak smpai cukup bulan ingat poket bocor pulak...hehehehe

iduraz said...

kita pon suka mkn grill chicken kt chop n steak nih

Click!!!Intersting...........!!!