...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Tuesday, June 7, 2011

Aku jadi pemenang bertuah lagi

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Seronok ler nnti dpt hadiah lagi
FM dari Melaka
Tengok niii..


Ni la nombor bertuah aku...Dah tak ingat aku join ape...
Tetibe dpt ucapan tahniah...
Kalo dah rezki namenye...takkan nak menolak...
Boleh tambah koleksi...
Btw...big thanx to Cempaka Kuning...


p/s buat penaja yg baik hati : Lain kali pilih saya lagi tau...hihihihihihi

3 comments:

Cempaka Kuning said...

Wah siap buat en3 lagi.
Hadiah ni sempena...

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/06/ck-nak-bagi-hadiah.html

ashra said...

congrats..
hehe..itu lah rezki namanya kan..

Rin_Aff said...

cempaka, baru kutahu..dlm diam daku tlh tercalon yer...hehe..
takpe..yg pnting saya dh menang..kehkehekeh..

ashra, tq...aha btul tu...

Click!!!Intersting...........!!!