...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, May 5, 2011

~Cuba nasib untuk memilikii Aromatherapy Bears~

Mood GA pepagi hari ni...
Baru je abiskan karipap seketoi...
Dah lapik perut...mood pon chantek laaa...
Singgah blog NANA a.k.a MAMA DAMIA
Nampak bear cumil ni...


Jadi...dengan besar hatinya aku nak cuba nasib...
(dalam hati ni...mudah2an aku menang lagi)

Nak cter skit pasal NANA niii...

Memiliki taik lalat manis yang menawan...
Semenawan (BM fail) taik lalat aku...kuang..kuang...
Bezanya aku di atas...NANA di bawah...
Ekceli nama timangan kami pun same jugak...N.A.N.A..

Itu aje la...

Pesanan buat NANA; mesti cabut nama saya ok...(",)
Sebab saya suke sangat ngan Bear tu...hehe...

6 comments:

ashra said...

hehe..gud luck..
mmg chumilll la bear tu =p

Rin_Aff said...

tq ashra...
unik kan..kan...kan...???

KK said...

alolo..comel nye..
kasi sy blh? hehe ^^

hunybie said...

gud luck k.zu...
saya pon suka bear..hehehe..
*tetiba..*

aizamia3 said...

moga berjaya... ;)

Rin_Aff said...

KK::Kalo dpt sepasang boley aje bg kamu satu

Hunybie::hehe..tak pernah ade aromatherapy bear..
Tiut2..

Aiza::tq dear!!!

Click!!!Intersting...........!!!