...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Sunday, May 8, 2011

Air mataku di HARI IBU

~Selamat Hari Ibu~
Kepada semua wanita yg bergelar IBU...

Jika ramai ibu2 diluar sana sedang bergembira meraikan...Bagi aku sudah cukup gembira apabila si kecik aku menyanyikan "IBU...IBU...ENGKAULAH RATU HATIKU.."
Sebaik saja habis dendangan lagu itu, skrg si ayah & anak sedang enak beradu. Entah apa yang dimimpikan oleh mereka..~SWEET DREAMS MY DEAREST HEROES~ (-,-)

Tiba2 rase menggigil jari jemariku untuk meneruskan coretan ini...Bergetar rase hati & perasaan ini...Terkenang kejadian pagi tadi~~

Aku cuba menahan sebak di hati...Namun berjurai juga air mata ini tatkala menyampaikan berita itu kepada ayah Darwisy...Ayah pun seperti tidak sanggup mendengar terus memutuskan talian...Tak sampai 10 minit Ayah muncul di pintu rumah...

Ayah meminta untuk memandang si comel itu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tengoklah Sayang...itu sebahagian darimu...

Alhamdulillah...semuanya sudah selesai jam 1:20pm tadi...Semua sudah dimaklumkan••••
Mase berehat adalah dari 8~14 Mei.
Tapi...sebelum tu ingin aku ucapkan terima kasih kpd mereka yg berkenaan atas kata2 semangat yg diberikan~~

Meskipun dalam kesedihan, masih terselit kegembiraan di hati ini kerana segala keraguan telah terbukti...
Yang pasti...setiap yg terjadi mesti ada hikmah yg tersembunyi(",)


9 comments:

Edura Hanum said...

BANYAKKAN BERSABAR YEK KAK
NIE SEMUA DUGAAN DARIPADA-NYA
INSYA ALLAH SELEPAS NIE PASTI ADA YANG LEBIH BAIK

hunybie said...

nape ni k.zu??
risau je bila baca entri ni....
k.zu sakit ke??

Rin_Aff said...

Anum:: tq...akak redha ape yg berlaku...
Yatie:: akak dah mesej kat fb dulu sblm bace komen kat blog niii...(",)

ashra said...

saya tertanya gak apakah kejadian pagi tu.(maaf kepoh je kan..hehe)

papepun,moga tabah dan sabar ye..

Rin_Aff said...

Ashra:: Takde rezki saya...10 weeks in memory..
rasenye awak faham kot

~ yus ~ said...

kenapa ya?

dari jawapan rin kepada Ashra macam faham..

Apa pun semua tu dugaan dariNya. Banyakkan bersabar ya...

Rin_Aff said...

Yus...tq atas kate2 smgt tu..
Skrg...saya smkin kuat & lebih bersemngt...
Alhamdulillah~

Ummiamsyar said...

mcm dpt tau...tapi takper la nana.rezki yg lain akan muncul.sabar dan redha yer.. kak jun doakan terbaik utk nana sekuarga.. windu darwish kamu!!..

Rin_Aff said...

Tq Kak jun...nmpaknye mcm tu laa...stp yg terjd pasti ade sesuatu disebaliknya...
Dak darwisy tu makin nakai...(",)

Click!!!Intersting...........!!!