...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Monday, April 4, 2011

Malam ni..ko tido luar!!!!!!!!

Kalo dah tak sependapat, mulalah bertikam lidah.Masing2 tak nak ngaku salah.
Volume pun meninggi je.Nak suruh hormat die sbg suami..Nape?Isteri ni tak payah hormat ke?
Eh...ingat sikit yer...wanita tu dijadikan dr tulang rusuk.Dekat dengan hati untuk disayangi.
Nak gaduh sangat kan!Malam ni tido luar!
Alooooo...jgn gado2.Kan dah kena tido luar.Aku tak nak kena laknat.
Suami isteri kalo nak gado jgn la sampai mcm tu yer..

Tapi..Suke tak suke malam ni aku pun kena tido luar.Bukan sbb gado laki bini yer..
Tapi dah tak tahan!Panas!Berpeluh2 kalo tido dlm bilik.Mcm dok dlm oven jer...
Cuaca skrg pun tak berapa elok.Darwisy demam lagi.Tak kebah2...
Tido mlm pun tak lena.

Oh...nikmat Allah tu tiada tandingannya.

5 comments:

padlie said...

sedangkan lidah lagi tergigit.. inikan pula suami isteri..

cuaca skrg dah start panas..

MuMMy CHoMell said...

wahh.. da bleh online 24/7 lah... hihi.. tdo luar sekali sekala mmg best.. pastu bukak pintu tu... fuuuurh.. mmg layaaaaaaaaaaan!!!

Rin_Aff said...

Padlie::Kesian laa kalo smpai kena tido luar kan...

Cuaca panas kena minum byk air..

Mummy::Bukak pintu takot nnti seangkatan askar nyamuk yg masuk..:p

Ummiamsyar said...

suspender jer tido luar!.. wakakakka... sama la kita...last week layan demam amsyar sehari jer tido kt bilik then hari berikutnya tido dpn tv pasang kipas smpai 5.amsyar tak berbaju, ummi ngan babah amsyar pakai short jerk.. ngeeee..

Rin_Aff said...

haha...cuaca skrg ni yg wat ramai tak sehat...
tapi skrg dah ok sikit...tak leh tido luar slalo...Darwisy asyik nak layan CD cartoon...huhu

Click!!!Intersting...........!!!