...Jom Klik!! Klik!!...Menarik & Cantik...

Selamat Datang ke Blog IbuDarwisy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kesudian anda berkunjung ke blog ibuDarwisy.
Bisnes kecik ibuDarwisy
untuk tempahan kek atau sebarang pertanyaan, sila....

WASSAP
0133250140

FB : Zurina Razalee

Instagram : zurinaaffwisy

TQ To All My Followers

Thursday, April 28, 2011

Keje bikin stress???Yang penting mesti mau jaga hubungan sesama I.N.S.A.N

As Salam kengkawan semua....

Sehari due ni pinggang & blakang sakit sangat...Punca..??Tak tau la...Alhamdulillah bile bangun tido segala sakit tu hilang...Ermmmm..tapi akan muncul balik bile dah petang2 hari ni...Keje banyak sangat ke...?Tak de la...Cume agak stress sket aje...Tapi tu semua biase la kan..??Bukan slalo..

Teringatkan keje ni...sampai bile pun tak abis...Kan???Ade org kate keje ibarat bola getah...dibaling akan melantun semula kat kite...tp family, kawan ibarat bola kace..fragile...kalo dah jatuh...tak pecah pun...akan retak...Cuba2 la korang bayangkan tu...

Manusia ni sentiasa bermain ngan emosi...So, ape2 yg kaitannya ngan manusia haruslah sedaya upaya dijaga...Tersalah kate & tingkah laku pasti mengguris hati yg lain...Tapi soal guris mengguris hati ni kekadang berlaku tanpa disedari...So, kebalkan aje hati...Lupekan aje kesilapan org lain kat kite...Pasti hidup bertambah berkat...Setuju tak????

Sampai sini dulu....

2 comments:

Edura Hanum said...

sabar..sabar yek
xselalu
tapii tuelah kekadang kita xperasan kita ada tersinggung hati orang lain

Rin_Aff said...

Thanx anum...
Ya la kan...akak harap sesape yg pernah tersinggung ngan aku ni, sudi2lah memafkan...

Click!!!Intersting...........!!!